czwartek, 4 czerwca 2009

Maczki różnej maści i koloru

Maki w moim ogródku w pełnym rozkwicie! Cóż za piękny widok! W ruch poszedł aparat i chociaż maki są prześliczne to jednak makówki okazały się najwdzięczniejszym obiektem do fotografowania.

Motyw maków pojawił się też na moim nowym pudełku na herbatę, który ozdobiłam techniką decoupage. To dopiero mój czwarty przedmiot (po listowniku, pojemniku na karteczki i serwetniku, które pokazywałam wcześniej), więc wciąż daleko mu do ideału. I pomimo rad Dag-eSz wciąż boję się dodać "podcienia" w obawie iż wszystko popsuję. Chyba więc moje prace będą takie proste i bez żadnych dodatkowych "gadżetów".

8 komentarzy:

  1. do tych maków bardzo pasuje taka, niepocieniowana prostota

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi sie rowniez prostota tego pudelka bardzo podoba. Do tego sliczne zdjecia makowek zrobilas. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też nie lubię cieniowania, także nic się nie martw :)Piękne te makówki, przypominają mi ogród rodziny na białostocczyźnie... Sama natura nim gospodarowała, wszystko rosło, gdzie chciało, a kompozycja była piękna!
    pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj :) tez uwazam ze proste wcale nie musi oznaczac zle , chociazby twoja praca to potwierdza, bardzo ładna

    gratuluje :) i pozdarwiam

    OdpowiedzUsuń
  5. te maczki wygladają tak pięknie, delikatnie, że raczej cieniowań w tym przypadku bym nie dała...

    Zdjęcia bardzo, bardzo fajne
    pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia super! Pudełeczko z makami całkiem fajne :D. Ja też dopiero się uczę tej techniki i sprawia mi to dużo przyjemności.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Hehe, oczywiście że piękne i bez cieniowań - to naprawdę ciężkie, aby nie zepsuć i dużo zachodu, a mak wdzięczny kwiatek, tylko taki ulotny, ale za to makówki niczym grzechotki - można ususzyć, Pozdrawiam
    P.S. widzę szata zmieniona, swoim wrednym zwyczajem stwierdzę że ta ładniejsza ;) tzn podoba mi się :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Pudelko fajne, ale zdjecia makowek jeszcze lepsze, pierwszy raz takie widze.
    Pozdrowienia:).

    OdpowiedzUsuń